تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

مسافرت به گرجستان از طریق تور گرجستان زمینی

مسافرت به گرجستان از طریق تور گرجستان زمینی فکر می کنید که چقدر طول بکشد . آیا این طی کردن این مسیر خسته کننده است ؟ آیا اصلا ارزش دارد که با اتوبوس به گرجستان مسافرت کنیم یا نه ؟

باید خاطرنشان کرد که مسیر زمینی تور گرجستان از دو طریق انجام می شود :

 

1- راه زمینی تور گرجستان از ترکیه :

اگر این مسیر را برای تور گرجستان در پیش بگیریم باید بگوییم که فاصله شهر تهران تا تبریز حدود 600 کیلومتر می باشد ٬ فاصله شهر تبریز تا شهر بازرگان 290  کیلومتر است و فاصله مرز بازرگان تا  شهر تفلیس گرجستان نیز 650 کیلومتر است که می توان گفت در مجموع فاصله تهران تا گرجستان 1540 کیلومتر مسافت دارد.

 

2- راه زمینی تور گرجستان از ارمنستان :

اما اگر این مسیر تور گرجستان را انتخاب کنیم فاصله تهران تا شهر تبریز 600 کیلومتر ، شهر تبریز تا جلفا 135 کیلومتر ، جلفا تا سیه رود 60 کیلومتر ، سیه رود تا مرز نوردوز (ارمنستان) 20 کیلومتر ، معطلی  2 الی 3 ساعته در مرز و  فاصله نوردوز تا ایروان 400 کیلومتر جمعا 1215 کیلومتر .

 

با تور گرجستان زمینی چقدر در راه هستیم ؟


خط زمینی تهران تفليس  در روزهای پنج شنبه و سه شنبه هر هفته از ترمينال غرب تهران راس  ساعت 12 ظهر و از شهر تفليس به سمت تهران روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته از ميدان روستاولی مقابل هتل راديسون راس ساعت 9 صبح آماده حرکت می باشد که هزينه آن براي هر مسافر از هر دو مسیر رفت و برگشت با اتوبوس هاي vip تختشو فقط يکصد هزار تومان و با اتوبوس معمولي هشتاد و پنج هزار تومان مي باشد .

 

این قیمت تا 20 اسفند ماه با ثابت همین رقم می باشد اما از تاریخ 20 اسفند به بعد تمام قیمتها شامل نرخ نوروزی میباشد و چارتر شرکتهای توریستی می باشد . مدت زمانی که به طور معمول اتوبوس ها این مسیر زمینی تور گرجستان را طی می کنند بین  20 تا 24 ساعت می باشد . 

 

طی کردن این مسیر با اتوبوس برای خیلی ها نه تنها خسته کننده نیست بلکه بسیار هیجان انگیز و جالب نیز می باشد چرا که در تمام مدت زمان تور زمینی گرجستان که با اتوبوس می روند از مناظر طبیعی زیبای بین راه استفاده می کنند. و به همین خاطر برای بسیاری از کسانی که مسافرت را شامل خود طی کردن مسیر هم می دانند برای این تورهای زمینی ارزش خاصی قائلند!

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: با تور گرجستان زمینی چقدر در راه هستیم , تور گرجستان زمینی , تور گرجستان , مسیر زمینی تور گرجستان , مسافرت به گرجستان , تور زمینی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1277
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : یک شنبه 8 تير 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی